Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Чекали нападу, а зустріли з короваєм. (Не)добра історія, яка трапилась на Хмельниччині

23 08 2019   Денис Таргонський Публікації, Історія

Чекали нападу, а зустріли з короваєм. (Не)добра історія, яка трапилась на Хмельниччині

Щороку на Успіння з села Білогородка Ізяславського району Хмельницької області віряни УПЦ (МП) ідуть хресною ходою до Почаєва. Протягом багатьох років у кожному селі люди їх зустрічали з хлібом-сіллю, прикладалися до образу Почаївської Божої Матері, який несли із собою прочани, і проводили з молитовними піснеспівами далі у добру дорогу. Але цього разу паломницька дорога виявилася з перепонами. Річ у тому, що парафії декількох сіл, через які вони мали йти, перейшли до ПЦУ.

23 08 2019   Дмитрий Горевой Огляд ЗМІ, Українські

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митрополита Онуфрия в УПЦ МП

Вчера, 17 августа, исполнилось 5 лет с тех пор как Украинскую Церковь Московского Патриархата официально возглавляет митрополит Онуфрий (Березовский). Хотя де-факто он управляет церковью еще дольше – с 24 февраля 2014 года. Именно тогда Синод на основании медицинского заключения о неспособности предстоятеля – митрополита Владимира (Сабодана) – управлять церковью избрал Онуфрия местоблюстителем – эдаким и.о. При Владимире УПЦ (МП) воспринималась проукраинской церковью, спустя 5 лет все та же структура в общественном сознании ассоциируется с «Русским миром» и самым разветвленным институтом влияния России в Украине. Как образ церкви за 5 лет смог развернуться на 180 градусов? Об этом и многом другом - в материале LB.ua.


Україна розповіла в ООН про утиски вірян на окупованих Росією територіях

23 08 2019 Новини, Важливо, Україна, Світ

Україна розповіла в ООН про утиски вірян на окупованих Росією територіях

Тимчасовий повірений України при ООН Юрій Вітренко під час засідання 22 серпня Ради Безпеки ООН за формулою Арріа щодо захисту релігійних меншин в умовах збройних конфлікті заявив, що окупаційна влада РФ грубо порушує свободу совісті та віросповідання на тимчасово окупованих територіях Криму та Донбасу, переслідуючи вірян всіх конфесій та віросповідань, крім Московського Патріархату, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Укрінформ.

Вперше в Софії Київській не буде святкової молитви за Україну

23 08 2019 Новини, Важливо, Україна

Вперше в Софії Київській не буде святкової молитви за Україну

24 серпня 2019 р. з нагоди 28-ї річниці незалежності України в українських конфесіях відбудуться урочисті заходи. Вперше за багато років незалежності України в Софії Київській не передбачена урочиста молитва за участю очільників держави і релігійних організацій, повідомляє "Релігія в Україні".

Філарет закликав Епіфанія не блокувати рахунки УПЦ КП в "Ощадбанку"

23 08 2019 Новини, Важливо, Україна

Філарет закликав Епіфанія не блокувати рахунки УПЦ КП в "Ощадбанку"

"Ощадбанк" закрив рахунки Київської Патріархії на підставі листа предстоятеля ПЦУ митрополита Епіфанія. Митрополит Філарет, який має в ПЦУ звання "почесного патріарха", але водночас називає себе патріархом УПЦ Київського Патріархату, попросив Епіфанія повернути все як було, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Дзеркало тижня".

Одеський і Львівський музеї відкрили виставку "Євангелісти Франса Гальса" – видатного голландського живописця XVII ст.

23 08 2019 Новини, Україна

Одеський і Львівський музеї відкрили виставку "Євангелісти Франса Гальса" – видатного голландського живописця XVII ст.

Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького і Одеський музей західного та східного мистецтв вілдкрили виставку оригінальних "Євангелісти Франса Гальса", яка діє 14 серпня – 24 вересня 2019 року. Франс Гальс (1580/81–1666) – один із найвидатніших живописців "Золотого століття" голландського мистецтва. Він увійшов до історії світового живопису як геніальний портретист, новаторство якого виразилось у вмінні створювати динамічні образи і передавати емоційний стан своїх героїв, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рrostir.museum.

Глава ПЦУ зустрівся з трьома парафіями Самбора і мером міста

23 08 2019 Новини, Україна

Глава ПЦУ зустрівся з трьома парафіями Самбора і мером міста

Митрополит Епіфаній 21 серпня під час архіпастирського візиту на Львівщину зустрівся з трьома релігійними громадами міста Самбора: парафіями храмів святого Іоана Хрестителя, Святої Трійці та Успіння Пресвятої Богородиці ПЦУ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Рomisna.info.

Уряд затвердив положення про Державну службу України з етнополітики та свободи совісті

23 08 2019 Новини, Важливо, Україна

Уряд затвердив положення про Державну службу України з етнополітики та свободи совісті

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Про затвердження Положення про Державну службу України з етнополітики та свободи совісті та внесення змін до Положення про Міністерство культури України». Відповідне рішення прийнято на засіданні уряду 21 серпня, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на "Урядовий портал".

23 08 2019 Огляд ЗМІ, Українські

"Ми в садку були 4 дні, і 2 з них мою дитину губили": на що нарікають батьки тернопільських дошкільнят

Надмірна релігійність, натомість недогляд за дітьми в дитсадках – на що ще нарікають батьки дошкільнят Тернополя в соцмережах.

Нетаньягу подякував українцям за згоду на спільний проект з розвитку Умані, де похований цадик Нахман

23 08 2019 Новини, Україна

Нетаньягу подякував українцям за згоду на спільний проект з розвитку Умані, де похований цадик Нахман

Під час недавнього перебування прем'єр-міністра Ізраїлю Біньяміна Нетаньягу в Україні останній подякував українцям за згоду на спільний проект з розвитку Умані, де похований цадик Нахман, один з духовних лідерів брацлавських хасідів, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Іeshua.org.

23 08 2019   Екатерина Щеткина Огляд ЗМІ, Українські

Порошенко, Януковича или Кучмы? Чей путь "по делам религий" выберет Зеленский

На фоне заявлений Зеленского о самоустранении власти от вопросов церкви и религии звучат предложения возродить орган по делам религий на уровне ЦОИВ

Священик УГКЦ створив у Фастові мурал пам’яті архієпископа Любомира Гузара

23 08 2019 Новини, Україна

Священик УГКЦ створив у Фастові мурал пам’яті архієпископа Любомира Гузара

21 серпня у Фастові на Київщині за ініціативи громади УГКЦ на одному з парканів міста створили черговий мурал, який приурочили пам’яті архієпископа Любомира Гузара, колишнього глави УГКЦ, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

Митрополит напіввизнаної Православної Церкви в Америці приїхав у Київ привітати з 5-річчям предстоятельства главу УПЦ (МП)

23 08 2019 Новини, Україна, Світ

Митрополит напіввизнаної Православної Церкви в Америці приїхав у Київ привітати з 5-річчям предстоятельства главу УПЦ (МП)

17 серпня, в 5-ту річницю зведення на Київську кафедру (день інтронізації) митрополита Онуфрія, в Успенському соборі Києво-Печерської лаври відбулася літургія за участю духовенства УПЦ (МП), а також представників Православної Церкви в Америці, автокефалія якої не визнана більшістю Православних Церков світу, повідомляє "Релігія в Україні".

Президента просять заборонити чиновникам та освітянам займатися релігійною діяльністю у робочий час

22 08 2019 Новини, Україна

Президента просять заборонити чиновникам та освітянам займатися релігійною діяльністю у робочий час

На сайті президента України з'явилася петиція про заборону викладання "Християнської етики" в школах та заборону релігійної діяльності для державних службовців і працівників освіти, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт офіційного інтернет-представництва президента України.

Згорів головний монастирський будинок скиту Унівської лаври УГКЦ

22 08 2019 Новини, Україна

Згорів головний монастирський будинок скиту Унівської лаври УГКЦ

21 серпня перед опівніччю згорів головний монастирський будинок скиту св. Андрея у Лужках Свято-Успенської Унівської лаври УГКЦ (Рожнятівський р-н Івано-Франківської області). Разом з ним згоріли усі особисті документи ченця Сергія, настоятеля, а також все, що там було; нічого врятувати не вдалося, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на ФБ-сторінку єромонаха Юстина Бойка, синкела у справах монашества Львівської архиєпархії УГКЦ.

Головний рабин, глави ПЦУ і УГКЦ відкрили меморіальний проект "Самбірської злагоди"

22 08 2019 Новини, Важливо, Україна

Головний рабин, глави ПЦУ і УГКЦ відкрили меморіальний проект "Самбірської злагоди"

21 серпня головний рабин Києва та України Яків Дов Блайх, глава ПЦУ митрополит Епіфаній і глава УГКЦ верховний архієпископ Святослав взяли участь у відкритті меморіального комплексу пам’яті жертв Другої світової війни в Україні «Пам’ятай» у м. Самборі на Львівщині, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням насайти ПЦУ, УГКЦ та lmn.in.ua.

Адвентист з Чернівців просить президента оголосити Рік здорового способу життя в Україні

22 08 2019 Новини, Україна

Адвентист з Чернівців просить президента оголосити Рік здорового способу життя в Україні

Засновник та координатор громадського руху «Чернівці за здоровий спосіб життя» Микола Гунько з місцевої церкви адвентистів Сьомого дня направив 19 серпня президенту України Володимиру Зеленському листа, у якому просить "видати Указ про відзначення в наступному 2020 році в Україні року здорового способу життя", повідомляє кореспондент порталу "Релігія в Україні".

Новинский исказил устав ПЦУ и заявил, что думал над принятием священного сана

22 08 2019 Новини, Україна

Новинский исказил устав ПЦУ и заявил, что думал над принятием священного сана

Народный депутат от "Оппозиционного блока", бизнесмен и крупнейший меценат УПЦ (МП) Вадим Новинский рассказал в авторской программе Дмитрия Гордона о расколе в политической оппозиции и церковном сообществе, сообщает "Религия в Украине" со ссылкой на Gordonua.com

На Закарпатті день святого Іштвана відзначила угорська громада разом з консулами Угорщини

22 08 2019 Новини, Україна

На Закарпатті день святого Іштвана відзначила угорська громада разом з консулами Угорщини

20 серпня, в день святого Іштвана, всі угорці світу відзначають день заснування Угорської держави, що стало національним святом Угорщини. На Закарпатті свято Іштвана відзначили місцеві угорці, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Life.ko.net.ua.

На Чернігівщині та Вінниччині священники УПЦ (МП) відспівали загиблих захисників України

22 08 2019 Новини, Україна

На Чернігівщині та Вінниччині священники УПЦ (МП) відспівали загиблих захисників України

8 серпня на Козелеччині Чернігівської області священники УПЦ (МП) звершили чин погребіння двох морських піхотинців, які загинули 6 серпня в результаті обстрілу біля Павлополя на Донеччині. 9 серпня в селі Торчин Хмільницького району на Вінниччині було звершено чин погребіння бійця 36-ї окремої бригади морської піхоти, який також загинув 6 серпня в зоні проведення ООС, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УПЦ.

Журі премії «Еспресо. Вибір читачів 2019» відзначило книжки «Де немає Бога» Макса Кідрука і «Різдвяна історія ослика Хвостика» Олександра Гавроша

22 08 2019 Новини, Україна

Журі премії «Еспресо. Вибір читачів 2019» відзначило книжки «Де немає Бога» Макса Кідрука і «Різдвяна історія ослика Хвостика» Олександра Гавроша

Журі книжкової премії «Еспресо. Вибір читачів 2019» обрало фіналістів у номінаціях «Література для дорослих» та «Література для дітей». Упродовж другого етапу конкурсу журі з 12 професійних літературознавців і критиків обирало найкращі книжки у довгому списку, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на Еspreso.tv.

22 08 2019   Богдана Костюк Огляд ЗМІ, Українські

Протоієрей Коваленко про пошуки бібліотеки Ярослава Мудрого і роль церкви у поширенні знань

Де шукати легендарну бібліотеку князя Ярослава Мудрого, і чи вона фізично існує дотепер? Дотепер невідома доля цієї першої книгозбірні Київської Русі, про яку існує лише одна-єдина згадка – у літописі «Повість минулих літ» 1037 року. Однак, протоієрей Георгій Коваленко, ректор Відкритого православного університету Святої Софії-Премудрості, священник ПЦУ, впевнений, що знання із книг цієї бібліотеки поширили територією Руси і поза її межами представники Церкви.

Римо- і греко-католицькі архієреї обговорили на Франківщині подальшу співпрацю

22 08 2019 Новини, Україна

Римо- і греко-католицькі архієреї обговорили на Франківщині подальшу співпрацю

В Івано-Франківську відбулася нарада голови Обласної державної адміністрації Дениса Шмигеля з керівниками єпархіальних управлінь УГКЦ, ПЦУ, РКЦ в Україні, де обговорили питання відновлення церков, мостів і доріг. Після зустрічі на запрошення митрополита УГКЦ Володимира Війтишина до місцевого архієпархіального управління УГКЦ завітав єпископ-помічник Львівської архідієцезії РКЦ Едуард Кава, який є також координатором технічного секретаріату акції «Папа для України», повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

22 08 2019 Огляд ЗМІ, Українські

Полсотни видов прифронтового хлеба: как пастор Олег Ткаченко открыл мини-пекарню в Марьинке

Пастор и многодетный отец Олег Ткаченко переехал в Марьинку Донецкой области несколько лет назад и открыл там мини-пекарню. Почему решился на это и как развивает бизнес, рассказала Кума.City.

Віряни УГКЦ і УПЦ (МП) провели у Львові філософсько-психологічну школу

22 08 2019 Новини, Україна

Віряни УГКЦ і УПЦ (МП) провели у Львові філософсько-психологічну школу

З 5 по 11 серпня під Львовом у Брюховичах пройшла п’ята філософсько-психологічна школа. Це навчальний проект БФ «Карітас-Київ», який об'єднує людей з різними інтересами, поглядами, досвідом та соціальним статусом. Учасниками школи були люди з різних регіонів України, в т.ч. з Росії та Білорусі, повідомляє "Релігія в Україні" з посиланням на сайт УГКЦ.

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

Onufriy

Onufriy написал:

Цитата: dutchak1
церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці

А слухаючи Гундяєва, так і не скажеш... fellow

Дякую Вам за визнання того, що МП веде антидержавну діяльність wink (звісно трішечки, ну саму крихітку):
Цитата: dutchak1
Позиція організації (МП) стала ворожою окремим проявам держави

Пятилетка сдерживания. Итоги пяти лет правления митропо...

dutchak1

dutchak1 написал:

Однією з основних перешкод в державно-церковних відносинах в Україні є існування т.з науки «релігієзнавство». Назагал це мирне заняття, яке зайняло скромне але менш-більш дохідне місце в явищі української тіньової науки, невелике і замкнене болітце, в якому перетирають свої, далекі від життя, проблемки, плодять докторів і кандидатів філософії. І все би нічого, але в умовах нашої країни ця «наука» зайняла місце між державою і церквами і фактично, самостійно уповноваживши себе на представлення церков, в якості посередника веде діалог з державою. З представників цієї «науки» формуються комітети, департаменти, відділи міністерства яким надалі і доручають те, що в нас названо «державною політикою в області релігії». Зрозуміло, що для більшості держчиновників і законодавців релігія то тьомний лєс і, при виникненні якихось проблем з релігійними організаціями, вони біжать до релігієзнавця, який їм все розкладе «по поличкам». Ну не бігти же їм до тих малохольних, які Богу моляться. Тобто ситуація анекдотична – проголошуючи з усіх трибун про необхідність діалогу з церквами, держава той діалог і відносини імітує, замінює на відносини з бутафорською церквою, утвореною на держзамовлення докторами філософії і політології від релігієзнавства. Причому та побудова почалась ще в 1990 році, коли новоспеченими демократами і викладачами кафедр наукового атеїзму був зліплений союзний релігійний закон де по зразку цивільної громадської організації почали ліпити релігійні. Це була своєрідна резервація для віруючих і в Україні той процес підхопили вже місцеві діячі наукового атеїзму разом з діячами НРУ.

Всі релігієзнавці і викладачі кафедр вміють розказати про різні моделі співіснування держави та релігії, що мають місце у світовій практиці, які, частіше за все, законодавчо оформлені. Але я добавлю, що це є тінь іншої, вищої істин, яка встановлює що спочатку моделі і відносини а потім законодавче оформлення. Загально ця максима в теорії права виглядає так – закони тільки регулюють суспільні відносини і ніколи їх не створюють. Відносини передують законам. І от в нашій ситуації після розпаду СРСР, в ситуації з нульовим рівнем права і відсутністю реальних релігійних організацій як суб’єктів права, перетягнувши до себе конституційний принцип відділення, ми почали ним регулювати відсутні суспільні відносини(!). За цих обставин ті спроби в 90-х роках зробити релігійний закон були приречені. Що і сталось. Перетягнувши слідом за Конституцією цивільне право, ми ним почали регулювати духовні, неправові відносини. І цьому могли б завадити ну хоч якісь, ну хоч елементарні відносини з тими убогими релігійними організаціями. Це не потребує якихось надзвичайних зусиль чи здібностей. Це може навіть релігієзнавець Єленський. Якщо захоче. Наприклад – Єленський любив раніше на різних телевізорах розказувати про важливість автономії релігійної організації і про необхідність її захисту і захисту переходів. Ну і потім він зліпив той закон, Закон Мародерів №4128. І от якби Єленський уважніше придивився до релігійних організацій і до того принципу автономії, він би міг зрозуміти що принцип відділення і принцип автономії це є одне і теж. Або взаємодоповнююче. Принцип автономії в першу чергу означає що організація сама(!) її проголошує, сама визначає її межі а держава тільки бере це потім до уваги. А тому, якщо всі християнські конфесії згідно своїх канонів визначають автономною організацією всю церкву а не парафію, якщо всі конфесії самостійно визначають правила утворення парафій і долю майна - то це і мало би бути одним з основних правил відносин держави і церков. А Конституція це тільки потім констатує як відділення.

Сьогодні цей процес «побудови відносин» продовжують т.з ефективні менеджери, які відчувши своєрідний запит, успішно експлуатують його ресурс. Текст релігійного закону і та діяльність найбільш вповні стали в утворенні організації ПЦУ. В унісон з православною симфонією, з менеджерами від віруючих, в Україні творять близнюка «русского мира». Ось один з них стверджує що УПЦ МП стала ворогом  суспільства. Лукавить, свідомо або по нерозумінню. Позиція організації стала ворожою окремим проявам держави а держава це не є суспільство. Держава це механізм збирання податків, підтримання порядку в суспільстві. Такий же як пральна машина в побуті і стверджувати що пральній машині необхідна церква просто смішно. В суспільстві необхідні якісь відносини держава з церквами, але наша придуркувата машина в своєму існуванні намагається використати церкву в своїх інтересах, інтересах далеких від суспільних. Тому завжди слушне попередження – церква з державою немає ніяких спільних інтересів і їх діяльність не перетинається і не доторкується в жодній точці. І в наших умовах відносини церкви з державою повинні починатись з тези – держава ворог церкви. Можна цитувати одного священника УГКЦ – держава не повинна робити нічого поганого для церкви і нічого доброго. Те, що «УПЦ (МП) всячески демонизируют Минкульт», ну що ж - під час війни завжди виникає потреба в специфічних «законах», текстах. Потреба в людях типу Медінський, Юраш, Єленський і існуючі з обох сторін фронту контори «міністерство культури» перетворилися в розсадники мракобісся.

 

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???