¬х≥д

” вас немаЇ акаунту на Religion.in.ua? «ареЇструйтесь

пошук по сайту
¬ибачте, пошук по сайту не дав н≥€ких результат≥в. —пробуйте зм≥нити або скоротити ¬аш запит.
Ќќ¬»Ќ»

¬с≥ матер≥али

останн≥ коментар≥

¬ ‘Ѕ-мереж≥ зТ€вилис€ частини невиданоњ книги арх. ирил...

Onufriy

Onufriy написал:

Їрусалимський патр≥арх јнфим (1788–1808):
"ѕодив≥мос€, €к наш √осподь... п≥дн€в ≥з небутт€ цю потужну ≥мпер≥ю ќсман≥в...поставив над нами царство.. щоб воно було дл€ людей «аходу вуздою, а дл€ нас, людей —ходу, засобом спас≥нн€...

belay —пас≥нн€ через “уреччину +5!!
«розум≥ло: боротьба за незалежн≥сть √рец≥њ Ї (тод≥ була) ви€вом "погибельноњ ди€вольськоњ гордин≥ ≥ бунтом проти Ћюдинолюбц€ Ѕогаwink

Ќе суд≥ть про ”/–ѕ÷ занадто суворо - канон≥чне лакейство перед окупантами, це не њх власний винах≥д... request ¬се це вже було.. 

 

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

Onufriy

Onufriy написал:

 умедний лог≥чний нюанс статт≥: 
* јвтор-консерватор, розпов≥даЇ про маскул≥нно-патр≥архальний древн≥й —х≥д, де ж≥нка була "повною власн≥стю чолов≥ка", н≥кчемною рабою ≥ повним нулем
* ≤ от приходить, за словом јвторським, великий пророк в≥д √оспода, щоб докорити облуплен≥й "пральн≥й машин≥" за њњ "фем≥н≥зм" wink
ѕророк докор€Ї не "законному власнику" за недбал≥сть у волод≥нн≥ майном ≥, (у јвторськ≥й верс≥њ) не злочинцев≥-царев≥, за незаконне надбанн€ чужоњ "власност≥"... ј докор€Ї раб≥-н≥кчем≥-порожньому м≥сцю... ќтже, виходить, що саме вона - головна в≥дпов≥дальна...

“аким чином, јвтор визнаЇ ≤род≥аду вищою за њњ чолов≥к≥в-пан≥в, адже питанн€ шлюбу ≥ розлученн€ в≥д них (у т.ч. в≥д цар€!) зовс≥м не залежить!

√овор€ть, що хто довго боретьс€ з драконами, сам стаЇ драконом... fellow 
“ак само буваЇ ≥ з нашими ћѕ 
"консерваторами" - вони наск≥льки запалюютьс€ боротьбою проти ж≥ночих прав, що вже не пом≥чають власного фем≥н≥зму request 

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

Onufriy

Onufriy написал:

÷итата: ¬. ясеневий
ј може просто, €к сьогодн≥ ≥ наш≥ св€щенн≥ служител≥, бо€лис€ за свою шкуру?!
 
ўодо шкури (з огл€ду на стан джерельноњ бази smile ) важко сказати достеменно...
ј от що Ѕога не бо€лис€ - то це факт request

ўо стосуЇтьс€ сьогоденн€, то воно ≥ще г≥рше: книжники ≥ фарисењ просто мовчали (де треба було) щодо порушенн€ —лова Ѕожого, а тепер≥шн≥ жерц≥ москвов≥рства старанно спотворююють саме —лово ("триЇдиний народ, под≥бний Ѕогу"; вшануванн€ убивць ≥ гонител≥в ÷еркви - ≤вана 4 та —тал≥на; св€торос≥йський етноф≥летизм ≥ т.п. блуд)

ћосква - от де розпуста

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

¬. ясеневий

¬. ясеневий написал:

ќнуфр≥ю. ј може просто, €к сьогодн≥ ≥ наш≥ св€щенн≥ служител≥, бо€лис€ за свою шкуру?!

¬севишн≥й не питатиме, до €кого патр≥архату ми ходили, ...

ќлександр

ќлександр написал:

Ќе може людина бути мислителем ≥ боксером. √оворить правильн≥ реч≥ - та невпопад. 

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

Onufriy

Onufriy написал:

÷итата: ¬. ясеневий
почему .. ни св€щенники, ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни кн€зь€ и т.д. Ќ≈ ”ѕ–≈ Ќ”Ћ» »–ќƒј ¬ ≈√ќ я¬Ќќћ Ќј–”Ў≈Ќ»» Ѕќ∆№≈√ќ «ј ќЌј
 
Ќе виключено, що вони вважали, що "в≥дпов≥дно до фарисейськоњ формули влади, мають право вносити корективи до —лова Ѕожого"

≤ вони, на в≥дм≥ну в≥д ≤вана ’рестител€, вочевидь "не були ригористами"...

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

¬. ясеневий

¬. ясеневий написал:

» еще...ј ка быть с вопросом: почему ни первосв€щенники. ни св€щенники,ни законники-книжники, ни  фарисеи, ни левиты, ни кн€зь€ и т.д. Ќ≈ ”ѕ–≈ Ќ”Ћ»  »–ќƒј ¬ ≈√ќ я¬Ќќћ Ќј–”Ў≈Ќ»» Ѕќ∆№≈√ќ «ј ќЌј, а только один »ќјЌЌ  –≈—“»“≈Ћ№??? ѕо сравнению в наше врем€ это молчание наших митрополитов, архиепископов, епископов и епархиальных консисторий-курий на €вные грехи наших —Ћ”√ народа всех уровней...»ерахи-олигархи с ними всем€ хорошо лад€т... онечно, за дорогие подачки...

 оллективна€ вина народа и Ђћинистерство ѕравдыї патриа...

Onufriy

Onufriy написал:

ѕерша половина статт≥ - блискуча!!
причины падени€ духовности. ѕадение началось с какого-то уровн€

« €кого ≥сторичного моменту почалась "св€т≥сть рос≥њ"? - « убивства ≤гор€, ярополка ... ѕетра ≤≤≤, ѕавла ≤ ?... - це ген≥ально
ложь патриарха в том, что он обвин€ет в этом убийстве коллективно весь народ

” такому раз≥ це вже не просто брехн€, а Їресь царебожництва...
нельз€ стремитьс€ к справедливости

ўо непогано перегукуЇтьс€ з≥ —ловом √осподн≥м: 
«а справедлив≥стю, лише за справедлив≥стю будеш гнатис€ (ѕовторенн€ «акону 16:20)


ƒореч≥, аз нещодавно сподобивс€ почути пропов≥дь св€щеника ћѕ, суттЇву частину €коњ в≥дображала фраза: "справедлив≥сть це винах≥д ди€вола"... ѕевно, все це - пр€мий вплив скандальних напучувань "св€т≥йшого" Їретика  √ 

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

Onufriy

Onufriy написал:

"интрига »родиады" не зм≥нюЇ факту - ≤ван ’реститель докор€в ≤роду за його гр≥хи. “а зверн≥ть нарешт≥ увагу - докор€в ≤роду, а не ≤род≥ад≥ (Ћуки 3: 19)  

¬аша спроба зробити великого пророка мучеником фем≥н≥зму (чи жертвою ригоризму) не т≥льки безп≥дставна, але ≥ принизлива щодо ѕредтеч≥. ѕередус≥м вона знец≥нюЇ його смерть.

«аради чого поклав своЇ житт€ найб≥льший серед господн≥х св€тих? - «аради того, щоб одна-Їдина шльоха легковажна особа формально таки д≥стала пап≥рець про розлученн€?!.. 

“ак "консервативна" боротьба ћѕ проти ж≥нок "перетворюЇ" смерть спов≥дника ≤стини, наповненого ƒухом —в€тим, на дикий ≥ безглуздий курйоз 

„и варто нагадувати, що приниженн€ пророка Ї також приниженн€м ƒуха, €ким в≥н був ведений?

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

о.‘еогност ѕушков

о.‘еогност ѕушков написал:

Onufriy,
¬ы не внимательно читаете! «а то, что он обличал »рода - »род его упр€тал, Ќќ Ќ≈ ”Ѕ»Ћ, ибо напротив - уважал его. ј ”Ѕ»Ћј его интрига »родиады, а »родиаду волновало не то, что »оанн обдичал цар€ за, скажем, жестокость, а то, что »оанн ЅџЋ ѕ–ќ“»¬ Ќ≈≈, »–ќƒ»јƒџ!
» еще раз напомню, что »оанн ратовал лишь за сохранение «ј ќЌј ћќ»—≈я, а по последнему жена могла развестись с мужем, но с одним важным Ќќ: »Ќ»÷»ј“»¬ј –ј«¬ќƒј - “ќЋ№ ќ ќ“ ћ”∆ј. ѕока ‘илипп не отпустил жену официально, она - ≈√ќ —ќЅ—“¬≈Ќќ—“№. никаокго паритета, полное подчинение жены - мужу. на этом пор€дке и настаивал »оанн

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

о.‘еогност ѕушков

о.‘еогност ѕушков написал:

¬. ясеневий,
быть может, именно потому, что стало фактически общеизвестным встречающеес€ среди клириков сексуальное извращение и стало причиной того, что ÷ерковь “ќ–ћќ«»“ –≈јЋ№Ќќ≈ –≈Ў≈Ќ»≈ Ѕ–ј„Ќќ√ќ ¬ќѕ–ќ—ј: официально решить его в либеральном духе не позвол€ет вероучение, а решить его в консервативном духе не позвол€ет совесть...

ќбТЇднанн€ вс≥х христи€н: утоп≥€ чи реальна можлив≥ть?

Onufriy

Onufriy написал:

об’Їднанн€ в доктринальному значенн≥ видаЇтьс€ неможливим

як же тод≥ реально об’Їднатис€ ус≥м ÷ерквам?

ѕравильно - заради "Їдност≥" треба начхати на в≥ровченн€ smile

якщо Їдн≥сть довкола ≥стинноњ в≥ри недос€жна, то чому б не об'Їднатис€ навколо братерськоњ папськоњ пантофл≥? fellow 

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

Onufriy

Onufriy написал:

÷итата: о.‘еогност ѕушков
 реститель ... не обдичал других "грехов"

Ќасчет "за все зло" Ћк 3:19 - да, обличал, но...

ƒокор€ючи не докор€в? wink ƒ≥алектична лог≥ка?
≤ван докор€в йому (≤роду) за ≤род≥€ду, дружину брата свого≥ за все зло, €ке запод≥€в був ≤род… (Ћуки 3:19)

«а ѕисанн€м, ≤ван ’реститель докор€в царю ≤роду, а не ≤род≥ад≥ feel 

јле що ¬ам до того, дорогий јвторе?
јдже ¬и "маЇте право" "у в≥дпов≥дност≥ до наданих ¬ам (€к св€щенику ћѕ) повноваженнь", п≥дправл€ти —лово Ѕоже зг≥дно з власними гендерно-пол≥тичними уподобанн€ми 



Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

¬. ясеневий

¬. ясеневий написал:

а как сегодн€ со всем этим быть??? Ќаши патри€рхи, митрополиты, €\архиепископы и епископы  ”√ ÷ упорно ћќЋ„ј“ на все я¬Ќџ≈ пред всем миром: грехи содомистов и т.д. «начит , они все их одобр€ют и ѕќƒƒ≈–∆»¬јё“... –азве нет?!

Ѕрак, развод и повторный брак на страницах Ќового «авет...

о.‘еогност ѕушков

о.‘еогност ѕушков написал:

Onufriy,
¬ы невежественны в вопросах, о которых беретесь возражать.  реститель не возражал против многоженства того же »рода и не обдичал других "грехов". –ечь шла только об »родиаде, котора€ была официально замужем. точка. если бы »род вз€л себе свободную - вопроса бы не было.
Ќасчет "за все зло" Ћк 3:19 - да, обличал, но пострадал и умер от козней »родиады а последнюю не волновали другие проблемы между »родом и  рестителем. последнюю волновала только она сама.