Вхід

У вас немає акаунту на Religion.in.ua? Зареєструйтесь

Закордонні

12 07 2019   Милена Фаустова Огляд ЗМІ, Закордонні

«Тайные вечери» эмиссаров из Москвы. Духовенство РПЦ через третьих лиц налаживает связи с представителями Константинополя

Московский патриархат значительно активизировал свою деятельность в сфере межцерковных отношений. Многое из случившегося в последние дни имеет загадочный характер.

11 07 2019   Анатолій Бабинський Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Florentine Option

Цікаво, чи, призначаючи дати нарад єпископів Постійного синоду УГКЦ з Папою і представниками Римської курії на 5–6 липня, ініціатори мали на думці ювілей Ферраро-Флорентійського собору – чи, точніше, дату проголошення булли про поєднання з греками «Laetentur Caeli» (6 липня 1439 року)? Навіть якщо це просто збіг обставин – він символічний. Флорентійська унія, а саме під такою назвою цей Собор, який для Католицької Церкви є XVII вселенським, а для православних «яко не бывший», для української історії має значення своєрідного вододілу.

3 07 2019   Томаш Галік Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Виклики та оновлення традиційної Церкви

Які виклики постають сьогодні перед християнами в Європі? Чи мають християнські Церкви достатньо життєствердності, переконливості та лікувальної сили для того, щоб опонувати тому, що сьогодні загрожує Європі? – маю на увазі передусім небезпечну хвилю популізму. Чи не стосується Церкви скоріше Medice, cura tе ipsum – лікарю, вилікуй себе самого?

2 07 2019   Беседовала Вера Щербакова Огляд ЗМІ, Закордонні

Кардинал Кох: общая дата Пасхи должна объединять христиан, а не создавать новые проблемы

В преддверии встречи президента РФ Владимира Путина с Папой Римским Франциском, которая состоится в Ватикане 4 июля, председатель Папского совета по содействию христианскому единству кардинал Курт Кох рассказал в интервью ТАСС о сложностях экуменического диалога между католической и православными церквями и об отношении Римско-католической церкви к конфликту внутри православного мира, вызванному событиями на Украине.

1 07 2019   Сергей Морковкин Огляд ЗМІ, Закордонні

Ученые РАН доказали, что зодчие Андрея Боголюбского приехали из Ломбардии и Эмилии-Романьи

Ученые института археологии РАН под руководством Владимира Седова смогли доказать, что знаменитая башня Боголюбовского монастыря, где по преданию был убит князь Андрей Боголюбский, была построена итальянскими зодчими. Специалисты даже смогли определить, из каких областей приехали мастера. Они были уроженцам севера Италии.

1 07 2019   Наталя Боднар Огляд ЗМІ, Закордонні

Про Філарета, конфлікт у ПЦУ та розвиток церкви: інтерв'ю з митрополитом Макарієм

Православна церква України переживає складні часи. Усе через патріарха Філарета, який висунув чимало претензій настоятелю ПЦУ Епіфанію, заявив про незгоду з Томосом і оголосив про відновлення Київського патріархату. Архієреї церкви, серед яких і митрополит Макарій, засуджують такі дії Філарета та прагнуть, аби ПЦУ успішно розвивалася на благо українцям.

27 06 2019   Сергей Чапнин Огляд ЗМІ, Закордонні

Автокефальная церковь Украины. Жизнь после Филарета

В мае-июне конфликт между «почетным патриархом» Филаретом (Денисенко) и митрополитом Епифанием (Думенко), предстоятелем автокефальной Православной церкви Украины (ПЦУ), резко обострился. Власть в ПЦУ постепенно концентрировалась в руках молодого Епифания, и Филарет переживал это крайне болезненно. В итоге он объявил, что неканонический Киевский патриархат продолжает свое существование, и тем самым попытался расколоть ПЦУ. Как закончится эта борьба за власть и как это скажется на репутации новой автокефальной церкви?

26 06 2019   Наталка Писня, Александр Зимуха Огляд ЗМІ, Закордонні

Протоиерей Андрей Дудченко: Филарет боролся за ту церковь, в которой он будет лидером

Священный синод Украинской православной церкви лишил патриарха Филарета титула. До начала синода события прокомментировал протоиерей Андрей Дудченко — бывший священник Украинской Православной Церкви Московского патриархата, он одним из первых перешел в Украинскую Поместную церковь

26 06 2019   Мирослав Маринович Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Духовне лідерство: чому воно потрібне

  Лекція правозахисника, радянського політв'язня, віце-ректора УКУ Мирослава Мариновича, прочитана на ІІ Освітньому форумі «Твори»

24 06 2019   Александр Солдатов Огляд ЗМІ, Закордонні

Но патриархом быть обязан

90-летний Киевский патриарх Филарет (Денисенко) вновь расколол Украинскую церковь. Однако его действия выглядят не вполне добровольными

21 06 2019   Андрей Мельников Огляд ЗМІ, Закордонні

Филарет готов пережить новое отлучение

Собор Киевского патриархата может объявить об отказе от автокефалии по модели Петра Порошенко"

21 06 2019   Ксения Дорошенко Огляд ЗМІ, Закордонні

Принуждение к патриаршеству. По своей ли воле Филарет (Денисенко) вынужден воссоздать УПЦ КП? Одна из версий

Со стороны действия почетного Патриарха ПЦУ Филарета (Денисенко) кажутся более чем странными – недаром в украинском экспертном сообществе стало принято списывать их на «возрастные особенности» 90-летнего старца. Его придирки к Томосу об автокефалии ПЦУ выглядят мелкими и натянутыми, призывы «объединить все украинское православие» вокруг возрожденного, но микроскопического Киевского патриархата – бессмысленными, а жалобы на «обман» со стороны Петра Порошенко и Митрополита Епифания – даже несколько инфантильными. Очевидно, истинная причина происходящего в Киеве нового раскола украинского официального православия лежит под спудом, что понуждает ищущих эту причину вступать на зыбкую почву конспирологии.

19 06 2019   Ольга Сакун Огляд ЗМІ, Закордонні

Папа: сегодня путь униатства недопустим

13 июня было обнародовано содержание частной беседы, состоявшейся между Папой Франциском и общиной иезуитов во время апостольской поездки Св. Отца в Румынию. Во встрече принимали участие 22 члена Общества Иисусова, в том числе настоятель европейско-средиземноморской иезуитской провинции отец Джанфранко Матараццо и ассистент генерального настоятеля Общества Иисусова для Южной Европы отец Хоакин Барреро.

12 06 2019 Огляд ЗМІ, Закордонні

"Он создал их мужчиной и женщиной". Ватикан предложил свою концепцию гендерной идентичности

Ватикан выпустил документ, в котором подверг жесткой критике современную концепцию гендерной идентичности, принятой во многих странах.

11 06 2019   Виктор Давыдов Огляд ЗМІ, Закордонні

Папа римский изменил текст «Отче наш». Это правда? Что именно изменилось? Это касается всех католиков?

В начале июня многие англоязычные и русскоязычные СМИ сообщили, что папа римский Франциск изменил текст молитвы «Отче наш» — 6 июня это был один из главных сюжетов в «Яндекс.Новостях». Некоторые издания утверждали, в частности, что речь идет про английский текст молитвы. Новость прокомментировали и в РПЦ — об этом СМИ сообщили под заголовками вроде «РПЦ отказалась менять текст „Отче наш“ вслед за Ватиканом».

10 06 2019   Анатолий Лещинский Огляд ЗМІ, Закордонні

Деникинская автокефалия. 100 лет назад Собор в Ставрополе положил начало самостоятельности будущей РПЦЗ

В мае 1919 года в местах, еще не занятых красноармейцами, действовали преимущественно военные правительства. У православных епархий оборвалась связь с Высшим церковным управлением, возглавляемым патриархом Всероссийским Тихоном (Белавиным) и находившимся в Москве. Как следствие, на Юге России и в Сибири появляются самоуправляемые церковные структуры со своими временными высшими церковными управлениями (ВВЦУ).

7 06 2019 Огляд ЗМІ, Закордонні

Еще одна автокефалия? Зачем Латвия хочет отгородить свою православную церковь от России

Сейм предлагает внести в закон поправку, согласно которой руководители церкви должны являться гражданами Латвии. Авторы проекта предполагают, что таким образом самоуправляемая церковь в составе Московского патриархата в Латвии избежит "потенциального влияния из-за рубежа".

30 05 2019   Ольга Сакун Огляд ЗМІ, Закордонні

Как католикам относиться к внутриправославным противостояниям?

Основатель экуменического монастыря Бозе Энцо Бьянки на страницах ватиканской газеты «Оссерваторе Романо» рассуждает о том, как католики призваны реагировать на разделения внутри православия, как относиться к недавним событиям на Украине.

27 05 2019 Огляд ЗМІ, Закордонні

Противостояние в Екатеринбурге, новая церковь в Украине и суд над россиянином в Берлине

В конце 2018 года в Киеве учредили независимую Православную церковь Украины. Бывшему главе Киевского патриархата Филарету дали почетную должность в новой структуре, но иерарх заявил, что его обманули, и попытался созвать еще один церковный собор...

23 05 2019   Илья Бей Огляд ЗМІ, Закордонні

Еще одна Украинская Автокефалия? Действительно ли «мировое православие» обсуждает возможность «канонической автокефалии» УПЦ МП?

В связи с «филаретовским кризисом» в Интернете стала обсуждаться возможность получения автокефалии Украинской Православной Церковью Московского патриархата. Насколько реален  сценарий, который приписывается предстоятелю Кипрской ЦерквиАрхиепископу Хризостому, и к каким последствиям он может привести в «мировом православии»?

23 05 2019 Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

"Турбулентність" ПЦУ. Позиція професора Олександра Сагана

Вже оприлюднено багато аналітичних матеріалів щодо кризи («турбулентності») в ПЦУ. Попросили означити свою позицію. Не претендуючи на оригінальність, склав кілька пунктів.

6 05 2019   Эндрю Хиггинс Огляд ЗМІ, Закордонні

Новый президент Украины — еврей. Премьер тоже. Но не все тамошние евреи довольны

Несмотря на свое темное прошлое, сегодняшняя Украина давно перестала быть рассадником антисемитизма. У нее уже есть премьер-еврей Владимир Гройсман, и если он останется на посту после инаугурации Зеленского, то Украина будет единственной страной в мире, кроме Израиля, где глава государства и глава правительства — оба евреи.

26 04 2019   Архімандрит Герасим Франгулакіс Огляд ЗМІ, Українські, Закордонні

Православ’я стало іграшкою в руках Російської Церкви

Константинополь починає прямо говорити про неадекватність РПЦ

26 04 2019   Сергей Брюн Огляд ЗМІ, Закордонні

Церковь № 15, отказ Церкви от фактов и рождение третьей силы в православном мире

Автор — российский историк и публицист, член редакционного совета журнала «Исторический вестник». Автор более двух десятков публикаций по истории христианского Востока, а также двухтомной монографии «Ромеи и франки в Антиохии, Сирии и Киликии XI-XIII вв. К истории соприкосновения латинских и византийских христиан на рубежах Востока» (Москва, 2015).

25 04 2019   Беседовал Михаил Тюренков Огляд ЗМІ, Закордонні

От Крымского моста — к главному армейскому храму

Новый епископ РПЦ МП Стефан (Привалов) о своей главной миссии - строительстве центра военного культа РФ

НОВИНИ

Всі матеріали

останні коментарі

Під Києвом блискавка спалила церкву УПЦ (МП)

Onufriy

Onufriy написал:

Вогонь зійшов з небес і попалив МП winked
Жарти-жартами, але без жартів: "ідеолог господній" БМО вже догледів у цьому промислительну кару МП за "гординю і боговідступництво"?..

Ох, не легка це справа - керувати канонічним Промислом Божим! request
Навіть - для професоналів духовності

Священик Сєверодонецької єпархії УПЦ (МП) звершив чин в...

Onufriy

Onufriy написал:

Та це прямо чудо!...
Схоже, що "капітан сьогодні був тверезий"

Харків'яни вимагають у парафії УПЦ (МП) відновити колі...

Onufriy

Onufriy написал:

порушення Закону України «Про охорону культурної спадщини» в Харкові давно набули системного характеру

Прокляті воцерковлені дикуни! what
Але ще більше гріха - на місцевих адміністративних беззаконниках і фарисеях

Знайдіть на цьому бланку згадку про УПЦ

dima222

dima222 написал:

Митрополита Лазаря давно треба було оголосити персоною нон грата в Україні - а тим часом його рідним брат Дмитро у Дунаєві біля Почаєва в селі, яке приєдналося до ПЦУ, намагається будувати нову церкву. І точно за гроші Лазаря, бо всі племінники Лазаря - сини та родичі Дмитра, служать священиками у Криму. 

Чем Зеленский страшен для православия

Onufriy

Onufriy написал:

Добрячий текст +5!
 
51-е правило Шестого Вселенского собора запрещает всем христианам посещать комедийные представления... программы с участием Зеленского подпадают под анафему, так как усеяны непристойностями

З огляду на це, православна Церква не повинна б агітувати за Зеро... feel

Але... wink в УПЦ МП тепер усе інакше...

Дійсно, ну як же можна не підтримати чоловічка? Тим більше, коли він - за "електронний концтабір"? winked

Грецький Центр теологічних досліджень пропонує вихід з ...

Onufriy

Onufriy написал:

 
ПЦУ та УПЦ (МП) сформують єдиний православний Синод...

Які дикі пропозиції! belay   
Які страшно відстали ці греки! angry
Вони нічогісінько не знають про "вЬру православную": ні про "російський світ", ні про "вєлічіє", ні про "богоданість" Пу!..
І вже тим більше - про "єресь українства", "єресь гуманізма" і богомерзотність геометрії!!

Ну як же зможуть правовірні овечки святоросійства возсісти поряд з козлищами жидорептилоїдства?!! recourse

Польская Православная Церковь поддерживает украинскую а...

Філософ

Філософ написал:

Польська ПЦ це збір неуків радянського зразка. Вже давно доведено апостольське спадкоємство колишніх УАПЦ і УПЦ КП. Тому всі розмови про "перерукополеження" є безпідставними. Тимбільше з ієрархами ПЦУ спіслужив Вселенський патріарх!

Циркулярний лист Тюченської єпархії. Про духовні критер...

Onufriy

Onufriy написал:

1. Вибір 2019 дійсно пісний... recourse 
2. Пророцтво Лепехи збулося:
"аполітичні" москвовіри агітують за ЗЕро-кандидата
Всеволод Чаплін: "надо достигать договоренностей с лидером гонки (Зеленским), требуя письменных гарантий прекращения гонений на каноническую Церковь, возвращения политэмигрантов и критиков «европейского выбора» в политику... назначения министром культуры (он курирует религию) Юрия Бойко, Виктора Медведчука, Вадима Новинского или Василия Анисимова..."
"Порошенко – абсолютное зло"
love
https://credo.press/223778/

Всеукраїнська Рада Церков закликає робити вибір президе...

Onufriy

Onufriy написал:

мусимо усвідомити: якою повинна бути наша держава?

Яке питання, така і відповідь. feel Для терезої відповіді доречніше усвідомити, чого ми хочемо від майбутнього президента?
1. Особистого багатства?
2. Подолання людської продажності "в окремо взятій країні"?
3. Припинення глобального міжнародного конфлікту?
Твереза відповідь можлива лише у тому випадку, якщо ми чекаємо чогось іншого. Бо ніякий президент не зробить вас багатим, не "подолає корупції" і не "припинить війни"

Це якщо він не "чарівник з голубого вертольота" recourse


Як відбувається перехід з УПЦ МП в ПЦУ

dutchak1

dutchak1 написал:

Пасхавер десь писав, що «Когда-то один из руководителей Европейского союза неофициально сказал: «Если бы русские не были белыми, у нас бы к ним претензий не было. А так ведь белые, вроде бы свои, но не как мы». То же самое можно сказать и про нас». І там, далі, Пасхавер писав що у нас цінності інші. Добавимо – не тільки інші але і з тими цінностями, які ми переносимо від цивілізації і від Європи до нас, проходять дивні метаморфози.

Ми дикунський, варварський народ і це особливо видно в нашому дикунському, варварському релігійному законодавстві.  Причому це якесь небачене і неописане варварство. Ми користуємось речами і благами цивілізації і одночасно реконструюємо суспільні відносини, схожі на описи з шкільних історичних підручників про давні часи. Наші відносини це якась амальгама з давнього, застиглого в часі ординства, на яке додатково наклалась катастрофа 1917 року.  Для прикладу -  всі ці ламентації про захист автономії громади, про захист права свободи вибору підпорядкування, про свободу переходу громади – це все для придурків і убогих. Так, автономія релігійної громади є одним з основних положень міжнародного права, міжнародних угод, які підписала Україна. Але в них це означає що громада самостійно визначає себе автономною, самостійно проводить свої межі в яких живе і порядкую по своїх власних установах і правилах. Визнання державою цієї автономії є похідне від волі самої громади. У нас же, незважаючи на те, що всі християнські церкви в Україні визнають автономною всю церкву, держава приймає закон яким фактично нищить церкву, робить самостійними і незалежними парафії. Далі держава проголошує ту свободу «підпорядкування» і береться її захищати. Тут можна  звернути увагу, що послідні зміни в ст.8 релігійного закону, якими намагаються регулювати і захищати те «підпорядкування», в рівній мірі відносяться до зареєстрованих громад і до громад, які навіть не повідомляють державні органи про своє утворення. Який зміст має тоді та детальна регламентація прописана в ст.8 для тих громад? Що законодавець збирається «захищати» в цьому випадку? Здоровий глузд тут підказує, що парафія при діючому законі може міняти підпорядкування хоч кожної години і 24 рази на добу. Це право декларативне і його неможливо ні порушити ні захистити. Проблеми виникають тільки у парафій-юросіб і це є проблеми не «захисту» якоїсь свободи громади а проблеми майна. І тут вже видна друга придуркуватість і щоб її побачити, треба читати Цивільний кодекс, читати на рівні першого курсу юрфаку. Все, що відбувається з юрособою, абсолютно все описано цивільним правом і хто може пояснити, використовуючи цивільне право – що таке зміна підпорядкування юрособою? Що таке канонічне підпорядкування з точки зору ЦК? Що відбувається з юрособою при такій зміні підпорядкування чи з тою особою, якій стають підпорядковані? Абсолютно нічого і це є повна дурня, яку придуркуватий український законодавець і на пару з ним такий же придуркуватий український релігієзнавець взялись захищати світським правом. Термін «зміна підпорядкування» в цивільному праві має інший зміст чим той, який вкладають у нього віруючі і в реальності це означає зміну віри частиною віруючих чи ще якісь канонічні нюанси в цій вірі.  Але саме цивільне право не в змозі описати і навіть не існує таких правових термінів які б описали це «підпорядкування» чи цю зміну віри чи якісь зміни у вірі. Цивільному праву байдуже до цих змін і громада може міняти «підпорядкування» у всьому діапазоні світових релігій і культів, залишаючись згідно положень нашого релігійного закону одною і тією ж юридичною особою(!). Звучить це безглуздо як і безглузді наші намагання цивільним правом «захищати» чи «регулювати» такі переходи юридичної особи. Зміст це би мало тільки в тому випадку, як би ми  доказували всім і переконували всіх в тому, що юридична особа може вірити в Бога.

Ну і повна дурня вже по майну. Для розуміння примітивно можна виділити три рівня розвитку права власності. Перший, дикунський або нульовий. Якщо дикуну сказати що ця річ є власністю Джона чи Івана, він порахує тебе за божевільного. Річ може бути тверда, м’яка, кольорова, кругла, квадратна але як вона може мати признаки Джона, як це знайти, де в ній той Джон. Другий рівень, варварський, це коли власністю є те, до чого можеш дотягнутись і що можеш захистити. Третій рівень це вже цивілізовані, складні і абстрактні правові терміни, за якими навіть річ Джона, яку він передав тимчасово комусь чи загубив – все одно залишається його. І от на другому рівні вже видно шляхи до цивілізованої власності, її початки. Початок йде від того, що власністю стає те, що ти сам визнаєш своїм. Наприклад – йдеш по вулиці в штанях і ці штані є твої не тому, що вони нумеровані і по номеру держава указом визначила їх твоїми а тому що ти їх сам визнав своїми. Після цього самостійного визнання держава починає ці штані захищати як твої. Так і тут. В 1991 році, коли держава почала ліпити відносини з церквами, вона в діалозі з ними повинна була бачити, що вони визнають своєю власністю і як нею розпоряджаються. А вони, всі християнські церкви України, визнають власниками церковного майна не громади а всю церкву. Незважаючи на те, держава, в порушення конституційного відділення, влізла в церкви і сама «призначила» власниками парафії, зробила з церкви збіговисько незалежних юридичних осіб з гібридними статутами, зі статутами в яких поєднала бульдога з носорогом – світське і канонічне право. І от вже і ПЦУ, підтанцьовуючи Порошенку, приводить свій статут у відповідність до дикунського закону, записує церкву як зібрання незалежних юросіб, утворених по ЦК України. А на початках, в першому варіанті Статуту, писалось про церкву як особу, яка сама будує відносини з державою. І тут буде цікаво поспостерігати, як ПЦУ буде далі творити свої документи, особливо парафіяльні. Як визначить власність.

Тобто, ми не то що залишаємось на дикунському рівні, ми навіть заблокували його можливий розвиток. Можна подивитись на конфлікт у Львові, де громада УГКЦ намагається залишити за собою костел. Скільки там в обговоренні позбігалось буйних, дикунів, клянуть поляків, Мокшицького, розкопують старі могили! Врешті УГКЦ, яка претендує на цивілізованість, ліквідовує буйну парафію. Наслідок – новий припадок в мереживному обговоренні. Ще приклад. Можна почитати фантастичний матеріал на «Релігія в Україні», як в позаминулому столітті у Львові цивілізовано вирішували долю покинутого румунського храму. Фантастичний матеріал в порівнянні з нашим дикунством. Ми не то що стоїмо на місці, ми навіть вдаємо якось рухатись реверсом в минулі часи і при цьому приймаємо законодавство, яке захищає мародерство. Закон №4128 – це Закон Мародерів. У всі часи мародерство було ознакою військових конфліктів, при яких військові загони або банди найманців грабували беззахисне населення на територіях, статус яких тимчасово був не встановлений. Так і у нас. Використовуючи реальну війну, політики і законодавці «організували» законоподібний грабунок одних громад громадян другими громадами громадян, розділених релігійними переконаннями. І це особливо вражає, оскільки мародерами стають християни і їх спільноти. Адже ж саме в християнському середовищі в давні часи виникло розділення церковного і світського права, при якому християнське середовище залишилось ізольованим місцем де панували моральні основи керування церковним майном. Збереження цього середовища здійснено радикальним відділенням від світського права і оскільки  суть керування церковним майном не у застосуванні правових конструкцій, а в здійсненні місії церкви, то і успіх цієї місії став критерієм правильності прийняття рішень і здійснення тих чи інших дій з церковним майном. У нас же безглузді спільноти заполітизованих громадян, які вважають християнство просто громадським рухом з формальним моральним законодавством, притягнули в християнське середовище світське право, причому у гіршому його варіанті. Адже навіть світські юридичні особи, при виникненні конфліктів і суперечок між засновниками громади про використання майна, дають право тим громадянам, які кінцево не погодились з рішеннями громади, вийти з громади разом з тим майном, яке вони вклали. Тобто, якщо в християнській громаді не існує християнських відносин з іншими членами громади, які могли б керувати ними при залагодженні майнових питань, якщо громада «голосуванням» позбавляє участі у вирішенні майнових питань меншу кількість громади то, за відсутності християнських відносин, необхідно би мінімально зберегти хоч якусь справедливість до своїх земляків і сусідів і виключити мародерство. Якщо християнська справедливість і моральні відносини тут відсутні то тоді необхідно зберегти цивілізовану, світську справедливість.  Тобто тоді, в продовження світського правила про фіксоване членство в громаді, це членство необхідно доповнити таким же світським обліком внесків і пожертв кожного фіксованого члена громади. І при виключенні любого члена громади, громада повертає йому ті внески або компенсує їх.

 

Який порядок проведення перевірок релігійних організаці...

dutchak1

dutchak1 написал:

Добре було б якби юрист пояснив собі, і нам всім в тому числі, як він з'єднав релігійну організацію з господарською діяльністю у її законодавчому визначенні?  Наведем визначення -

Господа́рська дія́льність — будь-яка діяльність, в тому числі підприємницька, пов'язана з виробництвом та обміном та переробкою матеріальних і нематеріальних благ, що виступають у формі товару.

Під господарською діяльністю в Господарському кодексі України розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. (ст. 3 ГК України)

Страдания за Москву, это не страдания за Христа ‒...

Onufriy

Onufriy написал:

"головний місіонер РПЦ" з азартом доводить, що 1+1=2 love
Очевидна актуальність кураєвського просвітництва для святоросичів РПЦ є найкращим доведенням смерті "російського православ'я"

Те що сьогодні животіє на москві - не православ'я, а зла і погибельна єресь 
в духе своей готтентотской этики

Не «нас ради, человек», а «ее ради, епархиальной собственности, сшедшаго с небес»


Вікарій Київської митрополії УПЦ (МП) — власник двох ав...

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

ну и правильно.Чего терятся. Жизнь дается только один раз.Поэтому нужно брать от неевсе что можна...Многая Вам лета, дорогой владыка. Притом, наиканоничнейший...

Старый дуб рухнул. И тут, началось…

В. Ясеневий

В. Ясеневий написал:

Воистину христианство уже давно умерло!   Вместо тяжелой борьбы с пристрастиями и грехами в себе для перерождения и преображения человека( ества) , мы (не все ли?),  говорим  и призываем только(!)  к внешнему исполнению обрядов..Где же эти совершенные ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ХРИСТА??? О, как хотелось бы хотя бы посмотреть на них...А они должны были бы сами  спастись и СПАСТИ ВЕСЬ МИР!!! Кто же и куда нас и весь мир ведет???

Депутат Денис Бородюк: «Ни один олигарх столько не укра...

Onufriy

Onufriy написал:

люди, которые не боятся Бога, не доверяют и другим людям

Ни один олигарх столько не украдет, сколько крадут все украинцы понемножку

мы живём просто-напросто не по средствам

Толковий єретик адвентист. Добряче сказав +5!